Bad, bärplock och grillning..

När Melvin vaknat efter sin lunchvila så tog jag en dusch. Inte direkt som när man är hemma och kan låta vattnet rinna. Utan nu var det endast 10L i ett vattenkanna jag skulle klara mig på. Tvätta håret skulle jag göra också. Men det gick. För dom som inte vet så har vi inget avlopp och alltså ingen riktig dusch i stugan. Så man får stå på gräsmattan.. ;)
 
Annars bjöd dagen på bad, grillning, bärplock och bakning. Imorgon fyller min älskade år och vi bjuder på fika. Nu ska jag sova. Galet trött eftersom barnen vaknade tidigt och jag hade en man som inte vaknade.. 
 
 
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!