Ullared, here i come!

6 dagar kvar av min semester. Lite ångest, men ska bli skönt att komma in i gamla rutiner igen. Boka in mig och Ouzo på massa kurser (hoppas jag!) ska jag också göra. Måste börja aktivera oss. Har bara blivit lata dagar den första tiden och under semestern. Vet inte vilken kurs jag ska börja med. Vill gå alla på en gång!!
 
Nu har min febriga lillkille somnat och ska strax lyfta över honom till sin säng innan jag går ut och börjar packa. Ikväll lämnar jag av Ouzo hos hundvakten och sover sen hos mamma och pappa inatt, för imorgonbitti åker vi till Ullared! Taggad som fan! Bor två nätter i stuga och på torsdagskväll är det teater i Falkenberg. Skönt att komma bort och bara umgås med min familj som det inte blir så mycket av när man flyttat hemifrån och skapat en egen familj. 
 
Nej nu ska det packas och skrivas inköpslista! 
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!