Gråtkalas

Har precis kollat klart på War Horse! Och som vanligt började jag böla.. Förstår inte. Kan inte se en enda film utan att tårarna sprutar. Toy story 3 och Arn(!!!!) är några exempel.. Arn liksom! Haha.. Jag är en riktig grinpelle och Tommy sitter alltid och tittar på mig när jag sitter och snyftar..

Måste nog ringa vårdcentralen imorgon. Skar mig i fingret förra veckan och det har läkt jätte bra men är bedövad en bra bit runt såret. Är säkert bara nerver som behöver läka ihop men lika bra att dubbelkolla. Känns väldigt obehagligt att inte ha någon känsel.

Melvin sover sött och jag ska göra detsamma. Imorgon är det dags för dagis igen.

/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!