Inskolning på dagis

Min egna dator lever sitt eget liv. Får inte igång musplattan och vägrar knappra mig fram med tangenterna. Ska ta med mig datorn till jobbet när jag börjar och se om mina dataexperter där kan hjälpa mig. Melvin måste kommit åt någon knapp eller något sådant. Skit unge!
 
I tisdags var första dagen på dagis på Mellepelle och han har varit där en stund varje dag. Går så otroligt bra! Igår blev jag hemskickad en liten stund och idag fick jag inte ens ta av mig jackan. Vinkade hej då i hallen och sedan gick jag hem. Melvin är så trygg i sig själv och tycker dagiset är super skoj. Han har inte haft tid att bry sig om mig när jag varit med utan varit helt upptagen med att leka med alla miljoner leksaker! Skönt när inskolningen går som smör i solsken! Idag ska han få äta lunch där och jag hämtar då direkt när de ätit klart. På tisdag ska han få testa att vila efter lunchen. Tycker det är så skönt att inte behöva stressa in dom på dagis, utan jag tog en extra vecka ledigt för att kunna ta det i lugn och ro.
 
Nu väntar jag på att försäkringskassan ska ringa då de betalat ut för lite pengar till mig och sedan blir det ett långt och varmt bad för mig del! I eftermiddag väntar ett spännande samtal..
 
Dags att göra lite nytta innan mobilen ringer.
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!