Favorit "tårta" två dagar i rad! ;)

Melvin har precis somnat för natten. Han har fått in sena rutiner den senaste tiden. Vaknar sent och somnar sent. Nu börjar han snart på dagis och jag börjar jobba, så nästa vecka är det dags att börja vänja honom med tidiga kvällar och tidiga mornar.

Idag har vi varit till Tommys syster som fyllde 20! God smörgåstårta igen(!) och massa prat. Hennes present från oss får hon dock vänta med tills den kommer. Vi kom på i sista minuten den perfekta presenten. ;) Melvin lekte på golvet och pratade för sig själv mesta delen av tiden. Sedan körde vi Tommys andra syster, Carro, till hennes jobb och jag passade på att byta och hämta ett par skor. Blev lätt middag och sedan kollade vi på Spirit (Lea valde) hela familjen. Eller, alla utom Melvin som lekte och störde Lea under filmens gång. Hade tänkt att jag och Tommy skulle glo på någon film men eftersom lilla herr Karlsson inte ville somna i tid så blev det ingenting med det.

Har både ont i huvudet och halsen så ska göra som prinsen min. <3

/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!