Våran fredag

Idag har det varit svinkallt så jag och Melvin har hållt sig inne. Han var en riktig myspelle på förmiddagen och kröp upp i soffan och satte sig bredvid mig. Han har aldrig riktigt haft tid att mysa förut, han har haft fullt upp att undersöka sin omgivning och leka med alla leksaker samtidigt. Är den här mysiga tiden jag har längtat så efter! Nu är det bara myset på morgonen som ska falla på plats. Melvin fick ta sig ett bad efter lunchen då han inte varit helt okej i magen så lilla rumpen blir så röd och irriterad. Då fick han bada en stund och verkligen bli riktigt ren och sedan fick han krypa runt utan blöja en stund och vädra. Just nu ligger han och sover. Ska börja gå in och väcka min lilla prins! <3
 
/jenny
Anonym

Det finaste man har sätter man på bordet :-)


Skrivet - 2013-01-18 » 19:09:06
Anonym

Det finaste man har sätter man på bordet :-)


Skrivet - 2013-01-18 » 19:11:18
Liz

Det var jag som var anonym :-)


Skrivet - 2013-01-18 » 19:13:06
Anonym

Det finaste man har sätter man på bordet :-)


Skrivet - 2013-01-18 » 19:13:13
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!