Veterinärbesök

Ska strax gå upp till faster Carro och hämta hem mina barn. Åkte till veterinären med Romeo så då var det skönt att fakitskt få lite barnvakt så slapp jag släpa med mig allt när veterinären bara skulle kolla hur såret hade läkt. Det ser jätte fint ut det enda som är, är att han fortfarande ser okastrerad ut. Så ska ev tillbaka nästa lördag. När vi var klara så ville Carro låna barnen en stund till. Så nu ska jag strax hoppa i kläderna och hämta hem dom. Bir att göra någon lunch och sedan ska Melvin få sova en stund. Lär själv somna då Melvin vaknade tidigt eftersom Zizzy krafsade på dörren och ville komma in. Husse hade glömt att öppna när han åkte imorse. Så är rätt trött!
 
Nej nu är det dags att klä på sig och gå!
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!