Romeo på rymmen!

Som rubriken lyder, Romeo lyckades på något sätt ta sig ut på eftermiddagen. Har ingen aning om när eller hur, men på kvällen så började jag undra var Romeo var. Han är alltid med Nexus. Letade överallt. Hämtade mamma och Syster som hjälpte till att leta överallt igen. Under soffan, i skåp, under fåtöljer, i lådor, i sängar. Överallt. Han var borta! Gick ut på tomten och ropade men fick inget svar. Gick in och nattade barnen. Precis när Melvin somnat så hörde jag en duns. Sofie ropar och jag springer ut. Då hade hon sett Romeo utanför deras fönster och han försökte ta sig upp på våran balkong. Gick in och hämtade Nexus i sele och så fort Nexi pratade så hörde jag jamande ifrån källaren. Längst in låg Romeo. Snacka om att jag hade panik ett tag. Ringde till Tommy som är halvvägs till Mariehamn, vad skulle han kunna göra? Haha.

Nej nu är han hemma och ligger och sover vid mina fötter. Ska också sova nu. Imorgon åker vi hem för i helgen väntas hundutställning. Ska hinna tvätta, packa och lämna hundarna.
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!