Semesterdagar!

Nu under semestern blir det inte många inlägg. Njuter på landet fullt ut utan någon dator. Försöker även lägga ifrån mig mobilen och koppla bort "världen" och bara vara. Men är lite lätt beroende av olika spel och Facebook. Har precis kommit in efter att ha planterat barnen nya bär. Tommy har snickrat ihop en fin planteringslåda och mormor stod för de första av bären. Två blåbärsbuskar och smultron plantor. Jag planterade våra egna "vild" smultron, som växer lite överallt på både grusgång och berg, bredvid lådan med blåbären. Tror det kommer bli en hitt i sommar för barnen. Planterade även om den blomma som Melvin planterade på dagis. Ska bli kul att se vad det blir av den. 
 
Imorgon åker vi hem för några dagar. Tommy ska på middag med det gänget som jobbade under hockey-VM och på söndag åker jag och Ouzo på hundutställning i Köping. På tisdag åker Tommy på jobb igen så då lär jag, barnen och djuren flytta ut till stugan igen. 
 
Nu ska jag börja bädda fram och sedan få lite sömn. 
 
 
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!