Äntligen!

ÄNTLIGEN! Första natten i sommarstugan! Just nu ligger jag nerbäddad bredvid min lilla prins i bäddsoffan. Jag njuter i varenda cell i kroppen av att äntligen kunna vara i stugan och dessutom sova kvar!

Jobbet idag flöt på som vanligt. Hämtade melle direkt när jag kom hem, sedan åkte vi och handlade. Både på ÖB, rusta och Willys. Lite nytt hit ut för att få det lite mer i våran stil. :) Barnen och hundarna njuter lika mycket av att vara här. Melvin och Lea satt och ritade vid deras lilla bord under tiden jag bäddade rent i alla sängar. Sjukt att Melvin börjar bli så stor! För ett år sedan hade han knappt börjat krypa..
Nu ska jag sova innan ögonen går i kors!
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!