En dag på landet

Även fast jag inte kände mig helt 100 imorse så åkte jag till jobbet. Kämpade och slet med alla skrivare. Blev super snyggt och det är underbart att få beröm från både sin närmsta och högsta chef att man gör ett bra jobb, även säljarna berömmer mig ofta för allt jobb jag lägger ner. Ibland gör jag mer än vad jag ska, men det är för att det är kul!

Efter jobbet blev det lunch i magen, hämtade Melvin, mellis sen packade vi in oss i bilen och åkte till landet. Vi har ännu inte haft tid att göra iordning för att kunna sova kvar. Men nu så börjar det bli ordning! Tyvärr hade mössen varit inne igen fast vi var där för någon månad sedan. Så var bara att dra igång dammsugaren och torka av allt! Vi kommer göra om där ute sakta men säkert. Vi får ta en sak i taget. Men inom en 5års period hoppas vi på att kunna FLYTTA UT dit på heltid. Hur underbart vore inte det?!

Vi grillade även för första gången i år. Pinsamt nog! Redan i mars förra året hade vi både sovit och grillat på landet. Sjukt gott var det iallafall! Vegaz trivdes som fisken i vattnet och Daisy lunkade runt i sin egen värld. I bilen påväg hem var det både trötta hundar och barn. Melvin däckade direkt. Han mår inte helt 100 heller så misstänkte att han skulle somna fort. Får se om det bryter ut något på honom eller om han klarar sig från en förkylning..

Nu är det dags att sova, imorgon är det jobb till kl 13 och sedan packar vi ihop och åker till landet igen!

/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!