Underbara nationaldag!

Varför gårkvällens inlägg publicerades 12h senare har jag ingen aning om. Såg det nu. Jaja. Melvin vaknade imorse kl 6:15! Bjöd inte mamma på någon sovmorgon direkt. Barnen åt frukost vid deras egna lilla bord de fick av mormor och morfar förra året. Vid 8 sparkade jag upp Tommy och la mig en stund. Är förkyld och mådde inte alls bra. Någon timmes sömn gjorde susen. Hela förmiddagen var Tommy ute och klippte gräs och jag och Melvin höll oss inne. Var så fruktansvärt varmt ute och dessutom var inte gräset klippt överallt. 
 
Efter lunchen fick Melvin sova inne eftersom Tommy glömde att ta med vagnen. Han fick ligga i Leas säng så kollade jag honom lite extra ifall han skulle vakna. Satte mig utanför dörren på gräset och njöt av solens strålar. Efter någon timme hörde jag "Mama, Mama" och så stack Melvin ut huvudet genom dörren. Då hade han vaknat och klivit ner från sängen själv utan att ropa. Kan tillägga att Leas säng varken är hög eller farlig om han skulle rulla över kanten. 
 
Morfar kom sedan ut och hade med sig en liten uppblåsbar hoppborg till MeIvin. Lea, jag och Melvin hjälptes åt att blåsa upp den direkt. Även om Lea är i största laget för den så hade hon och Melvin super kul! Blev sedan middag i magarna innan vi åkte hem. Tommy hade möte nu på kvällen och jag ska jobba imorgon. Var
rätt skönt att få komma hem och få duscha! Barnen tog ett bad tillsammans. Sedan fick även Daisy ett snabbt bad. 
 
Imorgon efter jobbet så åker vi direkt ut igen. Nu är det dags att sova. Ska upp tidigt!
 
 
 
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!