Måndag

Har precis krypit ner i sängen och ska sova. Imorgon blir en såndär stressig morgon då jag och Tommy åker samtidigt och båda barnen ska hinna lämnas osv..

Idag på jobbet så fick jag åka en sväng till läkaren, de hade bara en tid under min arbetstid så fick jobba ihop min missade timme direkt efter. Var ingenting allvarligt! Har ont i en fot och har haft det i över en månad. De senaste dagarna så har det bara blivit värre och värre så ville kolla upp det. Misstänkte att det bara var en överansträngning. Och visst hade jag rätt. En av slemsäckarna vid fotknölen var inflammerad och svullen. Blir att knapra voltaren och smörja med voltarengel.

Hämtade Melvin direkt efter jobbet och åkte till BVC för en extra koll då han inte gått upp i vikt så mycket. Bara 100gr har han gått upp på två månader.. Men sköterskan var lugn. Han äter bra, han är pigg och glad, ser normal ut i hullet osv.. Och han växer på längden som han ska. :) Melvin som hela tiden legat på PRICKEN av medelsträcks-kurvan.. Nu ligger han ganska kraftigt under.. Jaja, är inget att stressa över. Vi stannade kvar några minuter extra så han fick leka i väntrummet. Det var kul!

På kvällen har Lea varit på kör och sedan åkte Tommy iväg på möte. Slängde ihop en sockerkaka som blev supergod! :)

Nej nu måste jag sova! Natti

/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!