Sjukhus besök

Melvin ligger just nu och sover, ska strax gå in och väcka det lilla trollet. Igår slocknade jag när jag nattade Melle, vaknade kl 3:15 med kläder och allt på. Så klev upp, gick ut med hunden innan jag borstade tänderna och kröp ner i sängen igen. Hade tänkt få lite jobb gjort, men det blev som det blev.
 
Idag fick jag några minuters sovmorgon då Melvin hade tid till barnmottagningen på Södertälje Sjukhus, så var ledig från jobbet. Eftersom Tommy jobbar så följde min mamma med eftersom jag hatar att åka hiss, speciellt på sjukhus. Melvin fick lämna lite prover men läkaren trodde de inte skulle hitta något, utan att han bara är lite lösare i magen än andra och vi ska fortstätta med den kost vi göra idag. Känns skönt. Eftersom han skulle lämna prover så fick han Emlaplåster i armvecken och medans vi väntade bjöd mormor på lite fika. Provtagningen gick toppen, han sa inte ett ord utan tittade med stora ögon på nålen i armen. Fyra rör tog de och vi får svar om någon vecka. 
 
Innan jag väcker Melle nu så ska jag plocka lite i raketfart. Det åker ut lika snabbt igen men ser bättre ut för stunden.
 
 
 
Melvin såg till att även hans bil fick lite dricka.. ;)
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!