Magsjuka!

Här hemma är båda barnen magsjuka, Melvin är på bättringsvägen och Lea har gått över från att spy till att springa på toa. Dagis ringde igår vid halv 10, så var bara åka hem direkt. På kvällen fick Lea feber och spydde. Så det är vad jag pysslat med, bajsblöjor i omgångar och torkat spyor. Och proppat i mig vitpepparkorn. 

Idag har Melvin varit som ett plåster, jag ska vara med i allt han ska göra. Lea får panik om jag inte är i samma rum som henne. Kan säga att mina få 5min kisserundor med hundarna har varit GULD! Frisk luft och ladda batterierna. Har även en fantastisk hund som trots en aktivering som legat på noll ändå är lika lugn och harmonisk. Så fort Lea mår bättre så ska vi gå till rastgården så Ouzo får springa av sig ordentligt. 


Zizzy kröp upp och la sig hos mig när jag skulle natta Melle på dagen.  
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!