Fredag

Melvin ligger bredvid mig i soffan och sover. Han slockande i famnen när vi tittade på Bilar (Cars). Man märker att han inte har samma ork som tidigare. Han orkar leka 45min-1h innan han kryper upp i soffan och spelar på Ipaden en stund eller leker med bilar i soffan. 
 
Imorgon kommer äntligen Tommy hem efter 12 dagar på jobb. Beroende på hur Melle mår imorgon så kanske vi går ut en sväng till skogen och åker pulka. Man får försöka passa på innan all snö förvinner. På söndag är det patrullhundsträning och sedan kalas hos Tommys syster.
 
Nu ska jag strax väcka lilla plutten, göra lunch, klä på oss och gå en sväng med hundarna. 
Barnen fick paket (typ krya-på-dig-paket) igår av sin farfar som kom förbi i 5 min. Melvin fick nya bilar som han lekte med hela kvällen och somnade med alla tre bilar i famnen. Idag har han fortsatt att leka med sina nya bilar. Sötaste. Lea fick så hon kan göra armband med namn och symboler på samt ett spel. Lyckliga barn!
 
 
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!