Sjukstuga

Ännu en dag med en sjuk Melvin, nu är febern iallafall borta men snoret rinner som en kran och han är hängig och äter väldigt dåligt. Men imorgon är sista dagen jag blir hemma med honom, så på torsdag är det dagis som gäller. Om nu inget annat skulle dyka upp men det hoppas vi inte! 
 
Idag tog vi oss ut till djuraffären en snabbis för att köpa kattsand och sedan lite snabbhandling på Coop. Melvin dissade lunchen och somnade sedan för att sova i 2h. Lea försökte väcka honom efter en timme man han sprang ut till mig som satt i soffan, la huvudet i famnen och slockande på nytt. Det tar på krafterna att inte må helt hundra. Nu sitter han och tittar på någon film på min telefon och jag glor på djurens hjältar eller vad det heter. Strax blir det välling för pojken och när han somnat för natten ska jag försöka få undan lite tvätt som jag dragit på alldeles för länge. 
 
Ska även passa på att beställa två nya halsband till Ouzo. Ett nytt patrullhalsband och ett vardagshalsband. Visar bilder när de kommer. 
 
 
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!