Njurbäckeninflammation?!

Hela dagen har jag haft fruktansvärt ont över vänster njure, dvs bak i ryggen. Ensam med Noel och Melvin eftersom Tommy var hemma och skulle tatuera sig. Så hela dagen har jag mer eller mindre legat ner eller suttit på golvet.  Dessutom är Noel i en släpper-du-ner-mig-på-golvet-och-går-en-meter-ifrån-mig-blir-jag-hysterisk period.. Melvin hade denna period vid 8månaders ålder så jag räknade med att Noel skulle komma in i den här fasen när som helst. Förhoppningsvis är den snart över och då välkomnar vi en ny fas. Vad det nu blir. 

Hur som haver, vi har hållt oss inne idag. Trots fint väder. Smärtan har verkligen så pass hemsk att jag inte fixat att vara ute och aktivera barnen. När Noel sov så lekte jag och Melvin med bilar annars har vi legat i sängen och kollat på tv. Har jag ont imorgon igen så får jag antingen ringa vårdcentralen på nytt eller åka in akut. Något med njurarna är det. Frågan är bara vad.. 

Har även anmält mig och Ouzo till kurs som startar i höst. Apell lydnad. Skönt att hitta en kurs som verkligen passar oss. Lydnads delen i apell är verkligen vad jag behöver hjälp med. Vi ska ju förhoppningsvis tävla i Apell nästa år så denna kunde inte komma mer lägligt! Tur att det fanns plaster kvar. 

/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!