Bebis opererad

Varit en lite omtumlande dag för oss alla. Imorse lämnade vi Bebis hos veterinären för han skulle få en tumör bortopererad. Visade sig dock att det var mer än vad vi trodde. Var inte bara den stora infekterade tumören utan massa små som satt i anslutning till den stora. Vi lämnade Bebis och sedan åkte vi en sväng. Åt lunch ute med Melvin och Noel (Lea var i skolan) och tränade lite med Ouzo och Lazy. På eftermiddagen fick vi hämta en väldigt trött Bebis. Han har haft väldigt ont och det har man märkt tydligt. Skriker och kastar sig. Efter smärtlindring så satte han sig upp och gosade. Spann som en traktor och bara njöt. Mat och toalettbesök hann han även med.. Nu sover han såklart instängd inne i vårat sovrum inatt. Tratten har han lyckats dra av sig flera gånger så hoppas att jag vaknar om han försöker eller lyckas inatt.. 
Noel och Melvin sover redan gott bredvid mig och nu är det dags för mig att göra som mina barn.. Natti natti 




/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!