Man ska lita på sin magkänsla!

Trött som få.. Har fullt upp hela dagarna med jobb och utbildning. Barnen sover och jag glor på Greys, ska strax gå en sväng med hundar sedan själv hoppa i säng.
 
Under förra veckan fick jag en känsla att det var något skumt med Ouzo. Han var inte sig själv. Fick snabbt en tid till "farfar"/uppfödaren som jobbar som veterinär och mycket riktigt så stämde min magkänsla. Urinvägsinfektion. Så nu äter han antibiotika. Lilla hjärtat. Passade på att få honom mätt med mätsticka och han är 66cm hög och väger 35kg. 
 
Allt går toppen med Lazy här hemma. Ouzo är så lycklig! 
Nej nu ska jag fortsätta här och sedan sova..
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!