Man ska verkligen lita på sin magkänsla!

Melvin sommade sent igår, 20:45 och vaknade av sig själv kl 4:45. WTF! Min väckarklocka ringer inte förren vid 6.. Jag var så trött, Melle spelade lite på min telefon medans jag försökte krama ur några minuters sömn. Han ville ringa mormor, när han inte fick det ville han ringa "mosa", dvs morfar. 
 
Så vi klev upp efter det. Frukost i magarna, och påklädda. Melle var rätt omöjlig att få på kläder så började misstänka att det var feber på gång. (Redan under gårdagen tyckte jag han var varm). Han var inte jätte varm men tempade ändå, och mycket riktigt. Feber! igen.. Börjar nästan undra om det är jag som gör honom sjuk?! Så fort Tommy åker på jobb så blir han sjuk. Börjar bli rätt tröttsamt.
 
Efter lunch insåg jag att vi inte hade något sköljmedel, är någon som glömt säga det när han tvättade sist.. Så fick bli en "snabb" sväng till affären. En kamp att få på Melle kläderna, febern hade passerat 38 och tre hundar i kopplet. Hämtade Lea och så åkte vi. Ett snabbt stopp på öb, Lea satt kvar i bilen med Melle som hade somnat. Och sedan snabbt in på Willys för att köpa sköljmedel och middag.
 
Melvin somnade även hemma och sov ca 2h. Så han är vaken än. Nu ska vi dock krypa ner i sängen. Jag känner mig rätt sliten som varit vaken sedan 4:45!
 
Natti!
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!