Bihåleinflammation

Har varit täppt i näsan i över två veckor. Det har inte velat ge med sig.. Inatt vaknade jag av att jag hade ont i ena örat, så pass att jag inte kunde somna om. Så gick upp och tog en Ipren. Ringde vårdcentralen tidigt imorse och fick en tid kort senare. Som jag redan misstänkte så är det bihåleinflammation jag åkt på. Så nu har jag fått antibiotika och nässpray utskrivet. Hoppas på bättring snabbt för detta var ingen höjdare. 

Till råga på allt så har Noel fått feber. Igår fyllde han ett år och det firades med bla 39,6 i feber.. Dock är han pigg och håller humöret uppe ändå. Lite extra mammig och vill gärna vara i famnen hela tiden. Just nu sover han. Så jag ska passa på att starta både tvätt och diskmaskin. 
Blir inga ansträngande aktiviteter idag. Tänkte bädda ner oss och kolla på någon film i soffan. En riktig sjuk-mysdag. 


/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!