Lazy

I lördags blev valparna 8 veckor och Lazy fick äntligen komma hem igen. Ingen kunde bli lyckligare än Ouzo. Som han saknat henne.. Åkte till en rastgård så de skulle få busa av sig men de gick och nosade i varsin ände av rastgården precis som om de aldrig varit ifrån varandra. 

Igår storstädade jag köket och efter lunchen så packade vi in oss i bilen och åkte till landet. Mormor var där så vi var ute en stund innan vi gick in för att göra middag. När vi käkat, diskat och städat undan så åkte vi hem. Mamma hjälpte mig att få upp barn, packning och hundar till lägenheten. Melvin somnade i bilen och sov tills nu på morgonen.. 13h i sträck. 

Är nog någonting med barn och när man är ledig. Då vaknar de tidigt. Fredag, lördag och söndag behövde jag inte ställa någon klocka, då vaknade Noel och Melvin mellan 6:30-7:30. Varje morgon. När tror ni de vaknade idag när vi hade tider att passa? Jo Noel vaknade 9:05 och Melvin strax efter.. Ställde ingen väckarklocka men var skönt att vi fick sova ut. Ringde förskolan direkt och tänkte att Melvin inte skulle få gå dit när klockan var så mycket men det var inga problem. På med kläder och Melvin fick en flaska välling i handen. Om en vecka börjar Noel på förskolan.. Och om två veckor är jag tillbaka på jobbet, hjälp vad tiden springer iväg.. 

Nu ska jag strax ge Noel lite lunch sen är det sova för hans del en stund innan vi ska hämta de stora barnen. 
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!