Lördag

Bloggen blir verkligen lägst prioriterad för tillfället.. Men det är ändå kul att se att det är några tronföljare som kollar in den trots att det ekar tomt här. Har precis klivit innanför dörren efter en tur på Torekällberget med barnen. Melvin slocknade i vagnen påväg hem från bilen så nu sover han på balkongen. Lea har hoppat ner i badet. Så får helt enkelt ta tillfället i akt. Skulle behöva plocka lite här hemma men det får faktsikt vänta. Har en liten kille här hemma som går runt, öppnar alla skåp och river ut allt innan han går vidare till nästa skåp och tömmer det. Så alla skåp i Melvins höjd är sakerna hullerombuller.. Måste fixa ordentliga skåpslås så det blir ordning och reda igen.
 
Melvin har varit sjuk hela veckan och varit hemma med pappa, förutom i torsdags då han fick hänga med sin faster under tiden vi båda jobbade. Jobbet har flytit på som vanligt. Inventeringarna har startat, är dock ingenting som drabbar mig mer än att jag inte kan fylla på vissa saker vissa dagar. Ska se om det finns möjlighet att jobba lite extra här i Södertälje för att få in lite extra pengar. Hade varit trevligt!
 
I veckan kanske vi ska åka och hälsa på våran Vegaz. Ja vem är nu Vegaz?! Det är våran nya hund som flyttar hem till oss om ca 2 veckor.. Igår fixade jag valphalsband så nu är ett av sakerna på "to do" listan avbockad.
 
Nu har Lea precis klivit ur badet och jag ska väl göra lite nytta jag med.
 
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!