Flygande katter

Fick en katt i ögat i natt. Bokstavligt talat. Nexus, på 8kg, hoppade ner från katthyllan som är några cm från taket och landade rakt i ansiktet på mig. En tass (och viss vikt) fick jag i ögat så nu känns det som ett tryck över ögat och förvånar mig inte om jag åker på en blåtira också.. Ont och obehagligt är det iallafall. Får se hur dagen går eller om man ska kontakta ögonläkaren. 

Barnen är i skolan/på dagis och hundarna är rastade. Ska bädda ner mig i soffan och glo på någon serie eller film. Skulle behöva åka och handla men tar det imorgon om jag mår bättre. Juice kan jag gå upp till kiosken och köpa.  
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!