Fortsatt utbildning!

Blir ett lite snabbt inlägg. Nyss hemkommen från skolan. Känns lite konstigt att säga så, är några år sedan man gick i plugget. Hur som, utbildningen går kanoners och nu har jag fått börja jobba med Gelé, även om det är på övningshand. Dessutom är det extremt roligt när man får mycket beröm för det man gör. Har även bestämt mig att ta Pedikyr utildningen också. När jag ändå håller på. Både manikyr och gele på fötterna. Spännande! Måste dock komma över min enorma fotfobi.. Men det löser sig.
 
Var dessutom härligt att vara tillbaka på jobbet efter för många vab-dagar! Melvin hade inte haft tid att klä av sig när pappan lämnade honom på dagis utan kutade in med tjocktröja till sina fröknar. Då vet man att han trivs på dagis! :) Nej, nu ska jag sätta mig i soffan och pussa på mina barn. När de somnat så ska jag försöka plugga lite. Imorgon är jag ledig från jobbet, men har utbildning från kl 9.
 
Tjing!
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!