Ännu en vab dag..

Melvin har kraftig öroninflammation, därför han inte velat äta eller dricka de senaste dagarna. Tommy kom ju hem i tisdags så igår kunde jag jobba! Grymt skönt att faktiskt få komma ut och träffa sina fantastiska kollegor! Så igår gick Tommy och Melle till vårdcentralen där det då konstaterades att han hade öroninflammation. Antibiotika utskrivet och redan på kvällen tyckte jag Melvin verkade något piggare. Han drack 1dl välling! :) Ett steg i rätt riktning. 

Min nagelutbildning flyter på! Gjorde ett slutprov på Manikyren igår och blev godkänd, så nu har jag fått börja med tippar! Äntligen. Är lite segt när man är hemma med Melvin och inte kan åka iväg. Men snart är denna sjukperiod över hoppas jag! Nio dagar vab denna månad. Kommer bli en härlig lön, not! 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det lite lunch i magarna!   
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!