Onsdag morgon

Blev ingen vikning av tvätten igår. Jag slockande, som vanligt, när jag nattade Melvin. Tror dessutom att jag somnade före honom. Vaknade kl 3! Bara kliva upp, kissa hundar och sedan krypa ner i min säng. Vi har haft en mysig morgon, ätit frukost och nu tittar vi på Röjar-Ralf. Ovanligt?! Skulle nästan vilja få tag på typ t-shirt med Röjar-Ralf tryck på. Någon som vet om det går att få tag på. Och i så fall vart jag kan hitta det?
 
Idag ska vi inte göra så mycket. Mysa i soffan. Måste åka ut en sväng och köpa en baddräkt till Lea. Leas skola är sååååå fantastiska att komma ut med information i tid. I fredags fick jag lapp hem om att de ska ha simskola nu varje torsdag. Problemet är bara att alla Leas badkläder ligger kvar i sommarstugan. Tror knappast att skolan inte haft en plan om när de skulle ha simskola. Men det är typsikt. Såhär är det med all information. Kommer några dagar innan. Sist så fick vi veta två dagar innan att de skulle iväg till ett stall och rida. Jätte kul! Men Tommy har svår allergi mot just hästar och behöver börja äta allergi tabletter en vecka i förväg för att han inte ska få en kraftig allergichock. 
 
Nåväl, är bara åka iväg och köpa en baddräkt som hon kan ha. Får ta det med rektorn. Snart är det dessutom föräldrarmöte. Nu ska jag plocka undan lite leksaker, ta tvätten undertiden prinsen tittar klart på filmen. 
 
 
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!