Surisar

Började morgonen med lite stress. Melvin som det senaste dygnet verkligen inte har mått bra och varit en riktig surpelle. Ingenting har varit bra för lilla prinsen. Lämnade av honom hos mamma och åkte vidare mot röngten. Några minuter sen och kärringen i receptionen uppskattade det inte. "Det står på lappen att man ska vara här 10 minuter innan" och så spände hon blicken i mig. Jo men nu har jag en väldigt sjuk son hemma och då blir det inte alltid som man tänkt sig. Fick mutter tillbaka, sen ringde hon avdelningen och sa "Skallen Nyström är här NU. Hon hade tid för 5min sen" Jag bet mig i tungan för att inte säga något otrevligt, då hade jag nog blivit utkastad. Har väldigt kort stubin nu för tiden. 

Nåväl, var en väldigt trevlig sköterska som tog hand om mig under hela röntgenundersökningen. Fick nål i armen för att jag skulle få kontrast. Fick ligga helt stilla under hela undersökningen och självklart börjar det alltid klia någonstans när man absolut inte för röra sig. Haha! När jag var klar åkte jag hem till mamma där jag hämtade Melvin som somnat i hennes säng. Vi gjorde ett snabbt stopp på Rusta för att köpa schampo. 1500ml Loreal frisörschamo för 179:-! Taget! Dessutom kunde inte surisen gå själv så fick bära honom och när jag satte ner honom på golvet så slängde han sig ner på mage och vägrade ställa sig upp om han inte blev buren. Hade han inte varit så sjuk som han faktiskt är så hade han fått ligga kvar. 

Nu är vi hemma och har ätit lite lunch, Melvin delade väl med sig halva tallriken till Ouzo. När Melvin sover (om han somnar) så ska jag försöka hinna plugga lite. Har missat så många dagar i skolan nu tyvärr. Hoppas hinna ikapp under nästa vecka.  




/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!