Fortsatt sjuk

Hemkommen från läkaren för en stund sedan. Sjukskriven till mitten av april, det här suger. Men kroppen måste ju faktiskt få läka. Släppte hundarna i rastgården några minuter så slapp jag gå med dom en längre sträcka. Lazy löper och har visat att det bor en liten slampa inom henne.. Tack och lov vet inte Ouzo riktigt varför hon trycker upp rumpan i ansiktet på honom. 

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila. Är iofs det enda jag varit kapabel till de senaste veckorna. Idag kommer även min älskade hem, fy vad det ska bli skönt! 
Behöver tips på serier jag kan plöja igenom nu.. Älskar Greys, så något i den stilen.





/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!