Första båtturen

Läkarbesöket gick bra, eller vad man nu ska säga. Han var inte säker om det var urinvägsinfektion eller inte så proverna blev skickade på odling. Men det visade att det var äggvita i urinen. Så får vänta och se vad odlingen visar. Har ju ont över njurarna så annars är det något annat som är galet.. 

Innan vårdcentralen hann jag hem och ta en dusch. Noel kände sig inte alls som hemma och jag kunde inte gå en meter ifrån honom utan att han fick utbrott och snabbt kröp efter. Har väntat på denna fas när man inte kan lämna hans synfält utan att de blir helt förtvivlade. Så fick lösa det på bästa sätt genom att han fick sitta i badkaren när jag duschade.. 

Väl tillbaka på landet och med middag i magarna så åkte vi ut en sväng med den nya båten. Var även Noels första båttur. Drygt en timme var vi ute innan det var dags att dra sig hemåt och barnen skulle nattas.. 

Nu ska jag själv sova, imorgon ska Tommy tatuera sig. Galet avis. Men får snällt vänta tills jag slutat amma.. Så räknar med att få vänta till nästa höst. Lite surt men amningen och Noels hälsa kommer först!  



/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!