Ny utställningsdräkt inköpt!

På utställningen i söndags så fann jag en försäljare som sålde utställningsdräkter/kläder. Kollade runt lite och fann en snygg kavaj jag tänkte köpa. Frågade om priserna på dräkterna, mellan 600-1500:- kostade de. Den jag hittade låg på 850:-, kollade in lapparna som fortfarande satt kvar, la det på minnet, bad att få återkomma och surfade in på EBay. Hittade exakt samma dräkt för 52sek. Så jag gick aldrig tillbaka utan la ett bud men tyvärr avslutades den mitt i natten så var någon annan som la ett högre bud och den såldes för ca 128:-. 

Hur som, la bud på några andra dräkter (som jag även såg på plats i söndags) och vann en för 170:- (plus frakt 150:-). Kändes ju helt okej. Om den inte fastnar i tullen så borde jag ha den lagom till nästa utställning. 

Katies stamtavla har äntligen kommit (tog bara 1,5år..) så nu ska vi så småningom kunna ställa den tösen!


Påväg hem till mig! 
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!