Bebis till barn

Sambon har dragit iväg på en ny vecka på sjön. Blir alltid lite seg första kvällen jag är ensam. Melvin har fått somna i vår säng så nu ligger båda barnen på varsin sida om mig och sussar sött. 

Håller på att rensa ur alla barnsaker nu och har lyckats få upp fyra flyttlådor med kläder och andra bebis tillbehör på vinden. Inväntar en kommande barnbasar eller loppis så man blir av med allt i ett svep. Orkar inte sälja allt över nätet, det ska fotas och ev skickas.  Det har jag inte tid eller lust med.. 
Inser också att jag inte längre har en bebis utan ett litet barn. Förstår vad man säger och gör vad man ber om. Älskade unge. Vad tiden går fort. Om två veckor är det inskolning på förskolan och om tre veckor står jag på säljgolvet igen. Har ändå ett jäkligt skönt schema, under Tommys arbetsveckor har jag en dag jag jobbar några timmar. Dvs minimalt med tid för barnen på förskolan. Det har jag oroat mig mest för. 

Nu är det dags att sova. Om några timmar lär Noel vakna och vilja amma tills han somnar om igen. :)  
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!