Lägenhetsvisning

Tommy har dragit iväg på "grabbkväll" med gamla arbetskollegor för att dricka lite öl. Jag och småbarnen är kvar på landet. Tommy sover hemma så slipper jag åka iväg ikväll/inatt och hämta. Så nu ska vi fika lite nere hos mamma på undervåningen sen ska vi sova alla i samma säng. Melvin brukar alltid få sova i vår säng när jag är ensam. Tycker det blir smidigast så med läggningar och dessutom älskar jag att sova tätt intill mina två barn. 

På söndag ska vi titta på en ny lägenhet. Vi är nr 4 i kön, så chansen finns ju att den går till någon annan. Men kul ändå att jag har så höga poäng att vi blir erbjudna visning. Så annars får vi bara vänta tills det blir nya lediga lägenheter! 


Super trist väder hela dagen 


/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!