Trotsfest!

Denna dag har varit extremt tråkig. Verkligen as tråkig. Vaknade bara någon minut innan min lilla prins och sen var det bara att gå upp. Melvin är i någon trots-fas. Så fort han inte får som han vill så kastar(!) han sig på golvet, gråter och skriker. Ser rätt kul ut när han kastar sig som en liten dramaqueen och jag kan inte hålla mig för skratt. Men han får ligga där på golvet och efter någon minut så kommer han precis som ingenting har hänt. Jobbigt att bli stor!
 
Läkarbesök stod på dagens to-do lista. Melvin ska även lämna prover och Lea ska lämna nytt prov om några veckor. Får se om smittskydds läkaren hör av sig till oss också. Att få salmonella i Sverige är rätt ovanligt. 
 
Imorgon ska melle umgås lite med sin faster så ska försöka tokstäda under tiden. Hann att skura badrummet idag under tiden Melvin badade! Eftersom han varit som han varit idag så var det lite svårt att få något gjort. Åh, vill kunna klona mig och ha fler timmar om dygnet. Har massor på min "lista" som ska göras.. 
 
Nu måste jag sova! 
 
 
 
 
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!