Mello-kväll!

Har inte varit någon vidare uppdatering den senaste veckan. I måndags var jag tillbaka på jobbet igen efter 1,5års ledighet. Härligt att träffa alla kollegor igen! Är nu ansvarig för data avdelningen i Sveriges största Elgiganten-varuhus! ;) Har ändå varit en omtumlande vecka. Nya, tidiga mornar och tidiga kvällar. Jag har varit helt slut! Melvin var sjuk och hemma med pappa måndag och tisdag. Idag vaknade han med hög feber igen. Får se hur länge den tänker stanna denna gång.

Jag sitter nu ensam uppe och glor lite på mellon. Ska strax ta tvätten, disken och kissa hunden innan jag ska krypa ner i sängen.

/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!