Snömonster

I torsdags på kvällen gjorde Lea en snögubbe utanför vårat köksfönster. Han fick en morotsnäsa men inget mer.. Dagen efter när jag sitter och äter min lunch i lugn och ro, tittar ut genom fönstret och får en lätt chock. Där står en snögubbe med hår, armar, solglasögon och knappar.. Innan jag hann fatta att det var en snögubbe så trodde jag allvarligt att det var en person som stod och glodde in genom fönstret.. Känns ändå lite creepy att någon under förmiddagen har stått vid vårat köksfönster och smyckat ut Leas snögubbe.. Känner dessutom en extremt obehag av att ha den där stirrandes snögubben utanför fönstret. Den är läskig! Lea får byta ut solglasögonen mot hederliga stenar istället..

/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!