50års kalas!

Mammas 50års-tårta blev aldrig klar igår. Under tiden jag la Melvin så hörde jag snarkningar från vardagsrummet. Mycket riktigt, där låg Tommy och sov som en stock. När han somnat och snarkar så som han gör ibland, då är det omöjligt att väcka honom. Trots att man kan föra en dialog och han tittar under tiden så har han inget minne av det dagen efter. Haha.. Nåväl, han fick sova kvar på soffan och jag släckte ner innan jag sedan kröp ner bredvid Melvin som sov i våran säng. Älskar när han ligger tätt intill att man kan borra ner näsan i hans hår.
 
Imorse vaknade Melvin runt 8 och han är ju min personliga väckarklocka, så var bara stiga upp. Lite frukost i magen och lek en stund innan det blev dags att sova igen. Strax innan kl.12 vaknade vi och då blev det lite lunch i magen innan jag och Melvin tog ett bad. Tommy och Lea hade åkt iväg på Öppet hus på Kulturskolan, så då är det smidigast att ta med Melvin in i duschen. Han älskar ju vatten så gick ingen nöd på honom.
 
När Tommy och Lea kom hem så gjorde vi klart tårtan och fixade oss, sedan åkte vi till Mamma. Smörgåstårtor och trevliga människor. Jag hoppas mamma blev glad över den present hon fick. Dock var det inte hennes "riktiga" då dom kommer i veckan, men ville inte komma dit utan någonting. Melvin blev barnnappad av min mosters gubbe Christer och måste säga att det var skönt att faktsikt få vara barnfri och ladda batterierna några få minuter. Efter några timmar rörde vi oss hemmåt. Klockan rann iväg och Melvin skulle i säng. Men det var riktigt trevligt.
 
Bägge barnen sover så nu ska jag stänga ner datorn och hoppa ner i sängen. Känner jag Melvin rätt så ringer klockan tidigt imorgon bitti..
/jenny
Mamma

Tack underbara dotter för tårtan och att ni kom betydde allt, Men visst är Faraotallriken fin, tack .


Skrivet - 2013-01-13 » 22:31:42
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!