Datorknas!

Blogg-appen vill inte fungera igen, så därför har det blivit lite glest med inlägg de senaste dagarna. Dessutom har Melvin knapprat på min dator så mus-plattan har slutat att fungera, så efter en del meck så lyckades jag iallafall logga in och kunde koppla in en mus med sladd.
 
Igår fick Tommy en akuttid till tandläkaren så jag och Melvin passade på att gå till barnens hus där Melvin fick lite lunch och jag tog en fika. Efter det så hämtade vi Lea och åkte till Skärholmen för att jag skulle kolla ögonen och hämta ut nya linser för ett halvår framåt. Hade fått ha glasögon i två dagar för mitt sista par linser gick sönder! Ca hala paketet med linser har gått sönder, alla från samma kartong. Så fick med mig två extra par utan kostnad. Måste varit något produktionsfel. Hämtade en ny åkpåse till nya vagnen innan vi åkte hem och åt en lätt middag.
 
Idag vaknade Melvin tidigt, upp och åt lite frukost och efter lite bus så sov vi någon timme till. Dusch och sedan åkte vi iväg för att handla. Storhandling! Skönt att kunna fylla upp både kyl och frys ordentligt. Melvin hjälpte till att packa ur alla matkassar. Han är himla söt när han plockar ut alla saker från tex en låda och sedan lägger han i dom igen försiktigt. Så kan han hålla på i evigheter! Nu på kvällen kollade vi på en tecknad film som Lea valde. Jag och Melvin satt mest på golvet och lekte. Nu sover bägge barnen och även jag ska strax börja krypa ner i sängen. Imorgon ska Romeo till veterinären som ska kolla stygnen och sedan får vi se vad dagen bjuder på. Tommy är på något tråkigt möte hela dagen!
/jenny
Karin

Lätt mat, vad menar du? Gör du den bara på lätt produkter då som lättmjölk, lätt creamfraishe och lätta. Fungerar det för dig, har du sett resultat? Jag har börjat med lchf sen 2 månader, märker inget resultat. Nu ska jag pröva på omättat fett i allt och undvika vitaminer istället.

Svar: What?
Mrsjenny


Skrivet - 2013-01-25 » 22:52:47
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!