Fredags shopping!

Sitter uppe med en son som vägrar att somna. Han sov för länge på eftermiddagen så nu är han hyper. Är inte ens någon idé att försöka få honom att somna. Så han får vara uppe en stund till och trötta ut sig innan vi gör ett nytt försök. Nu kommer det bara bli en vila på dagen i fortsättningen. Att ha en hyperaktiv son när det är läggdags är ingen höjdare.

Idag efter jag försökt få i Melvin mat (han matvägrar förtillfället) så hämtade vi Lea innan vi åkte upp mot Kungen kurva. Först gick vi in på Ikea och åt lite sen lunch och handlade lite småsaker till Melvin. På fyndavdelningen hittade vi en ny golvlampa under halva priset. Har tänkt länge att vi ska ha just den lampan så detta var ju ett perfekt tillfälle! Nu ångrar jag dock att vi inte tog den andra som fanns också.. Efter Ikea åkte vi till Barnens hus för att titta på en ny vagn. Vi har bestämt oss för att sälja våran Duo vagn och köpa en mindre vagn som klarar av att köras på landet. Dock hade dom inte den vi spanat in som visningsexemplar så vi åkte vidare. Stannade till på en nyöppnad outlet och hittade massa roligt! Bla "rese/mini-paket" blöjor från Pampers för 5:-. Att man blir glad över att hitta blöjor billigt är fan illa.. Haha! Plockade på mig alla jag hittade i Melvins storlek. Är perfekt att ha i skötväskan bla.
 
Nu på kvällen har det inte hänt så mycket mer. Middag och sedan har Melvin röjt. Han klättrar på ALLT! Än så länge så har han klarat sig från att ramla från de saker han klättrar upp på, men det är väl bara en tidsfråga. Skitungen min.. Nej, nu är det dags att göra klart tårtan till mammas 50-års kalas som är imorgon. Sedan ska både jag och Melvin krypa ner i sängen och sova!
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!