In i smink-dimman

Just nu är jag helt slut och ska strax krypa ner i sängen. Idag bjöd Melvin på sovmorgon till 10:30! Yey.. Lite frukost i magarna, jag tog en dusch, lite lunch sedan åkte jag och Melvin ner till centrum. Behövde gå in på banken och ta ut pengar eftersom jag slarvat bort mitt visa kort, igen! Gick över till Lindex och fixade med lite kläder som hade larm kvar, några plagg var sönder och lämnade tillbaka ett plagg. Försökte hitta en ny bh till mig nu när jag ska börja jobba. Vore skönt att ha en som ger bra stöd när man ska springa runt och lyfta och ha sig.. Men hittade ingen som passade. Brösten har verkligen fått en konstig form! Haha.. Att hitta en bh som sitter bra var verkligen svårare än vad jag trodde. Får ge mig ut på jakt igen när jag slutat amma helt och brösten kasnke börjar bli normala.. Nog om mina tuttar..
 
Var även ute efter ett billigare alternativ av foundation och puder än dom jag har idag. Idag har jag foundation från Lancome och puder från Kanebo. Har kört på samma puder i säkert 8år. Finns inget bättre! Men att köpa bara pudret för 500:- känns inte så lockande nu när jag fortfarande är mammaledig. Men har hört mycket bra om Maybelline "Fit me" så blev en sådan. Sedan var det ju det där med rätt färg.. Herregud! Har ju aldrig behövt bry mig eftersom jag alltid köpt samma färg i flera år.. Stod där som ett frågetecken. Men fick lite hjälp och hoppas att det är någonting som kommer duga tills ekonomin tillåter att köpa "riktigt" smink.. Idag så sminkar jag mig sällan, går bara hemma så finns ingen anledning. Men snart är jag tillbaka på jobbet och då behöver man ju inte se ut som ett trött spöke.. ;) Blev även en ny mascara då jag upptäckte att min hade torkat. HAHAHA! Köpte även en lotion och duschgel som luktade sommar! Melvin fick ett par shorts som bara kostade 50:- ;)
 
Fick trängas på bussen hem. Bakdörrarna var sönder så alla fick gå av längst fram. SLs bussar är ju inte de bredaste men det gick. Blev positivt överraskad hur hjälpsamma folk var när man kommer med barnvagn. Nu sover barnen och Tommy är på möte så nu ska jag ta en kvällsmacka och sedan hoppa i säng!
 
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!