Ny barnvagn

 
ddff
Vaknade imorse av att Melvin stod och hoppade i sängen kl. 7:30. Var bara att kliva upp. Lite välling till lillkillen sedan gjorde jag ett försök att få honom att sova en stund till. Lönlöst. Han fick gå upp och leka med pappa sin under tiden jag sov lite till. Ibland måste man få sova och ladda batterierna utan att vara standby. Blev väckt vid 11, lite lunch i magarna sedan tog jag och Melvin bussen till Barnens hus (inte butiken utan är typ öppen förskola). Melvin somnade och sov ca 2h i vagnen ute innan han vaknade och kunde röja runt med de andra barnen. Tog bussen hem vid 15, mötte Tommy och Lea vid garaget så åkte vi en sväng till ÖoB. Vi ska flytta upp katternas vattenfontän till köksbänken så vi behövde köpa elkabel så vi kan dra ett till eluttag.
 
Efter middagen så åkte Tommy iväg med Lea till kören så jag och Melvin stannade hemma och myste. :) Nu sover han sen en tid tillbaka och jag ska glo runt lite på nätet innan jag ska krypa ner under täcket. Imorgon väntar begravning. Tommy blir hemma från skolan för att passa Melvin under tiden jag är borta, sedan vet jag inte om vi ska åka iväg och köpa ny barnvagn till Melvin. Suktar efter en Kronan Sulky. Snygg, liten och tar sig fram i terräng!Blev rekommenderad att köpa en Kronan redan när vi tittade på vagn när Melvin låg i magen, och ångrar mig idag att vi inte satsade på en sådan. En vagn som verkligen klarar av terräng!
 
 
Bild lånad från Kronan.com
/jenny
Carro

det är maddes kompis :)

URL - http://carronordlander.blogg.se
Skrivet - 2013-01-14 » 21:53:05
Madde N

Riktigt snygg vagn!


Skrivet - 2013-01-14 » 21:57:37
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!