Ny favorit

När vi var uppe på Kronan så passade jag på att köpa en handtagsväska till nya vagnen. Är perfekt nu när Melvin börjar bli större och man inte behöver släpa med sig hundra olika ombyten och matburkar. Den är i lagom storlek för att få med sig det nödvändigaste. Några blöjor, våtservetter, plånbok osv.. Eller bara ha det man behöver ha lättillgängligt i den och ha den "stora" skötväskan under vagnen. Jag ÄLSKAR den. Och jag älskar nya vagnen. Fast jag har fakitskt inte använt den än. Måste fixa åkpåsen och vore skönt att bli av med Briovagnen så den nya kan stå på rätt plats.. Men snart blir det ett premiär-åk!
 
 
 
279:- från Kronan.com
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!