Nya mål under 2013!

Mina mål 2013!
 
  • Börja prioritera och tänka mer på mig själv.
  • Gå ner i vikt. Alla gravidkilon ska bort!
  • Få en mamma-dotter dag i månanden.
  • Åka på mera kattutställningar!
  • Göra om hemma. Tapetsera/måla.
  • Sköna dagar på landet!
 
Idag så prioriterar jag mig själv absolut sist. Vilket säkert är naturligt när man blivit mamma. Så detta år så ska jag verkligen försöka att faktiskt tänka på mig själv lite oftare. Barnens behov kommer alltid komma i första hand. Men Melvin kanske inte behöver hundraelva nya klädesplagg. Utan den pengen kan jag lägga på mig själv, inte att köpa kläder till mig själv hela tiden men att unna sig att åka och simma, gå på bio eller någoting. En annan viktig sak är att få en dag med Lea då det bara är hon och jag. Innan Melvin föddes så gjorde jag mycket med henne. Men när ett litet barn kommer in så har inte tiden räckt till. Dessutom helammade jag i 6månader så kunde inte lämna ifrån mig Melvin heller en längre tid. Denna tid är viktig för Lea, speciellt nu när hon plötsligt ska "dela" på mig med någon annan. Hennes biologiska mamma finns inte i bilden och då är det nog ännu viktigare att hon får känna sig lika uppskattad och älskad som Melvin.
/jenny
Madde

Glad jag blir när du skriver så! Lea behöver verkligen en mamma som bryr sig om henne, like u do!


Skrivet - 2013-01-22 » 11:46:32
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!