Snart semester!

Imorgon är min näst sista dag innan jag tar fyra veckors semester! Den kommer verkligen lägligt.

Igår var första dagen som jag inte bytte en enda blöja! Haha. Hade fullt upp hela dagen och var endast hemma 30min mellan 6:45-19:30. Jobbade, lunchade med mamma på Ikea, handlade lite på Ikea, besiktigade bilen, hämtade upp mamma, åkte till kungen kurva, handlade koppel och halsband, handlade mat, åkte hem, åt, åkte på ringträning och sedan ett besök på Elgiganten. Var helt slut när jag kom hem och däckade sedan med Melle. :)

Idag efter jobbet plockade jag upp barnen som var hos sin faster, åkte hem, åt lunch, nattade Melvin och somnade själv. ;) Resten av dagen så slappade vi. Var ute och åkte lite trehjuling. Eller Melvin var, han fick en av mormor igår. :)

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen!

/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!