Effektiva måndag!

Har precis krypit ner i sängen och mår riktigt dåligt. Huvudet snurrar, känner mig dåsig och ont i halsen. Min tur att bli sjuk? Är väldigt länge sen jag låg däckad i feber, men nu känns det som att det kan vara på g. Förhoppningsvis är det bara sömn som behövs. :)

Dagen har flutit på. Jobb på förmiddagen. Rensade allt som fanns på lagret som tillhörde min avdelning, fyllde på dagens varor och hann med lite annat fix. Kändes bra! Imorgon, om jag inte blir sjuk, så ska jag fixa lite med skrivar-sektionen. Kommer bli mycket bättre, snyggare och lättare för kunderna att hitta tillbehör till den skrivaren de köper. Efter jobbet åkte jag hem, lunchen stod på bordet och sedan hämtade jag Melle på dagis som för första gånger EVER inte blev glad att jag kom. Han trivs så bra på dagis och det känns verkligen bra i hjärtat!

Blev en tur till Apoteket för att hämta ut mer smärtstillande medicin till Vegaz innan vi sedan åkte till Willys för att fylla på matförrådet. Nu på kvällen fick Daisy sig ett välbehövligt bad! Har tänkt länge att jag ska bada henne men aldrig fått tid. Men nu är hon ren och luktar citron.

Nej, nu ska jag sova och hoppas denna konstiga känsla i kroppen går över tills imorgon! Har aldrig trivs så bra på jobbet som jag gör nu. :)

/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!