Lördagsmys.

Blir ett snabbt mobilinlägg innan jag släcker för natten. Jobbade som sagt idag, blev att gå upp tidigt en lördag! Droppade av barnen hos mormor och morfar där dom fick vara under tiden. Tommy är ju borta så behövde barnvakt. Jobbade nästan hela mitt pass med att larma Apple-produkter. Hade tänkt fått annat gjort men hoppas på att säljarna på min avdelning hjälper mig som de sa. Vi hade även en liten fiskmåsbebis som ramlat ner från sitt bo och låg på våran lastkaj. Mamman var galen och försökte attackera om man försökte gå ut. Så vi stängde igen och lät de vara. Pratade med djurambulansen som sa att vi skulle låta dom vara och bebisen troligtvis blivit utputtad av mamman för att lära sig flyga.. Djur..

När jag jobbat klart åt jag lunch på jobbet innan jag stannade snabbt på Arken Zoo för ett fodersäcksbyte men blev massa babbel som det brukar kunna bli. Hämtade mina barn och åkte hem. Lea gick direkt till en kompis så jag och Melvin roade oss hemma i regnet. Vi har kollat på Pingu, tvättat, diskat och bakat. Väldigt hjälpsam pojk jag har! Vegaz har varit väldigt halt idag så har inte blivit någon träning eller lång promenad. Nu börjar det bli dags för mig att knoppa! Imorgon står grillfest på schemat och Lea är nog den som längtat mest.

/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!