Återförsäljare för Forever

Jag som skulle berättat detta redan under förra veckan men har inte fått tid. Nu ska jag passa på att skriva ett snabbt inlägg innan jag har lite jobb att få klart innan Melvin vaknar. Disken, tvätten och allt annat som jag borde ta tag i får vänta en stund. Sådant kan jag pyssla med när Melle är vaken, men inte sitta vid datorn. Då ska Melvin vara med och slå på tangentbordet!
 
Nu till saken!
Jag har blivit återförsäljare för Forever Living! Är verkligen något riktigt spännande och jag ser fram emot att få börja jobba med snarast! Har påbörjat en utbildning som det nu bara är två tillfällen kvar på och jag lär mig massor. Jag kommer lägga stor fokus på djur och djurvård, vilket faller sig rätt naturligt för min del. Kommer en gång i veckan lägga ut "Veckans produkt" där jag berättar lite mer ingående om dem. Så håll utsikt.
 
Nu är det bara hugga i min check-lista innan Mellepelle vaknar!
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!