Första träningspasset på veckor!

Har precis kommit in från ett kort träningspass med Vegaz. Idag är första dagen på veckor som han inte varit så pass halt att jag kände att vi kunde köra ett kort pass med endast att han ska sätta sig fot vid min sida. Han är grymt duktig trots att det är ett tag sedan vi tränade sist.
 
På jobbet så hann jag nästan klart med allt, jobbade fram till 14:30. Är bara lite småfix kvar sen är allt klart. Som jag har kämpat! Kommer drömma om färgpatroner inatt. Åkte hem, hämtade hundarna, hämtade Lea och sedan Melvin. Barnens morfar kom förbi med lite kattmat så han och Melvin passade på att sparka lite boll. Melvin älskar bollar. Eller är snarare besatt.
 
Efter middagen gick vi ut till en lekpark en stund. Var lite svalare ute än vad det var tidigare på dagen. Så man behövde inte smälta bort. Barnen tog sedan ett bad tillsammans och sedan blev det sängen för bägge. När Melvin somnat bäddade jag rent i hans och våran säng. Nu är tvätten precis klar och ska slänga in den i torktumlaren innan jag kryper ner i sängen.
  
   Melvin går i Leas sko!
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!