Tillbaka. Part 2!

Vet inte hur många av mina senaste inlägg jag har börjat med "I'm back, again!".. Nej detta är inte okej! Men både datorn och bloggen har inte varit min främsta prioritering den senaste tiden. Enda anledningen att jag slog på datorn nu var för att Tommy behövde ett viktigt papper inscannat, och måste maila det till honom så han har det senast kl 8 imorgon bitti.. Jag visste inte ens vart datorn låg eller var jag hade lagt den sist. SÅ länge sedan är det sen sist. ;)
 
Vad som har hänt i mitt vardagliga liv den senaste tiden är väl inte så mycket, sova, äta, jobba, hämta barn, gå ut med hundar och ja allt vad som hör vardagen till. Vegaz är dessutom sjuk, ett tag trodde jag vi skulle få ta bort honom, så illa var det. Det tar jag någon anna gång, huvudsaken är att han är på bättringsvägen men framtiden är fortfarande ovis. Lilla hjärtat.
 
Igår åkte Tommy iväg på övning och kommer vara borta tills på söndag. Så igår efter han hade åkt åkte jag och barnen och köpte skor till oss. Blev två par var. Hämtade ut Vegaz nya medicin, handlade lite mat och åkte hem. Idag så var det att gå upp tidigt för att hinna med allt. Barnen skulle upp, duscha, Melvin skulle ha välling, hundarna skulle ut, äta frukost, lämna barnen och sedan hinna till jobbet. Vilket jag gjorde! :) Efter jobbet hämtade jag hem Melle, åt mellis, hämtade Lea och efter en stund var det dags för vårfest på Melvins dagis. Riktigt trevligt! Barnen hade fullt upp och var nöjda. Lite middag i magarna, ett bad för Melvins del och sedan somnade bägge ovaggade.
 
Imorgon är jag ledig men ska försöka jobba lite med Forever samt få iväg alla papper till försäkringsbolaget gällande Vegaz. Ska strax gå med hundarna och krypa ner i sängen jag med. varit vaken sedan 05:30 och det börjar kännas. Så nu säger jag god natt!
/jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!